Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

torsdag 28 maj 2009

Tappa 5 kg på 5 minuter! Trolla med dina former.

Så stod det på Aftonbladet och jag kommenterade idiotin med "Då får jag nog ta ett redigt lavemang :-) "

Efter några timmar fick jag mail från AB.
---------------------------------------------------------
Hej, vi har tagit bort en av dina artikelkommentarer:

Då får jag nog ta ett redigt lavemang :-)

Kommentaren bryter mot en eller flera av Aftonbladets medlemsregler.

Hälsningar

Aftonbladet Snack
----------------------------------------------------------------------
Vänta! Det kommer mer!
fredag den 29 maj 2009

Hej, vi har tagit bort en av dina artikelkommentarer:

, Lite Vilsen, 49 år, Gävle, 22 dec kl. 19:17 // Jag höll med dig och kritiserade AB och det försvann det med!

Kommentaren bryter mot en eller flera av Aftonbladets medlemsregler.

Hälsningar

Aftonbladet Snack
------------------------------------------------------------------------------
Hej, vi har tagit bort en av dina artikelkommentarer:

, Här censureras det hej vilt! Polisanmäl istället! Fåniga censurer. Vet inte om jag vill vara med på AB längre! Sen kan AB klippa efter tycke och smak. Skäms!

Kommentaren bryter mot en eller flera av Aftonbladets medlemsregler.

Hälsningar

Aftonbladet Snack
---------------------------------------------------------------------------
Vad att säga! Aftonbladet har spårat ur helt. Färdigläst för min del. Man får tydligen inte skriva någonting längre. Det uppfattas som stötande? Och varför skriver dom inte något om Wanja och AMF skandalen. Jag har mina pensionspengar där och har gött en massa LO pampar. Men inte ett ord från AB!

-----------------------------------------------------------
Snacka om censur och hur faan går man ned 5 kg på 5 minuter?

11 kommentarer:

  1. haha ja du pappa du får inte skriva såna där påhoppande kommentarer..DEt var det löjligaste jag hört på länge..
    kram

    SvaraRadera
  2. Jaa "hmm". Inte bara torrbollar. Hur går man ner 5 Kg på 5 minuter? Måste vara världens nionde underverk!

    Och, Jenny: Det var inget påhopp. Bara skrev en vettig förklaring till hur det ska gå till...

    SvaraRadera
  3. Key. Ja men din kommentar om laxermedel var ju dessutom lustig.

    SvaraRadera
  4. Ja, "hmm" Det var ju bara med glimten i ögat :-)

    Förresten! Såg du att i ett äldre inlägg "Gabriel Sjölund (Piratpartiet) Till mig" har svarat angående prostituion och narkotika har svarat i inlägget.

    Det går visst inte att klistra in av nån underlig anledning. Försök hitta det själv. Kommentarsfönstret beter sig lite konstigt. Kan inte använda piltangenterna heller?

    SvaraRadera
  5. Glömde: Glad Pingst "hmm"

    SvaraRadera
  6. Glad pingst på dig med.

    Vilken adress står svaret på ang PP?

    SvaraRadera
  7. Gabriel Sjölund (Piratpartiet) till mig. Står under Maj månad. På min blogg alltså. (nu gick det plötsligt att klistra in)

    SvaraRadera
  8. Låt oss hoppas att det stämmer det Gabriel säger. Liten tvivel har jag, då jag själv har debatterat med en PP, men men....

    SvaraRadera
  9. Hej "hmm"

    Har du bestämt var du ska lägga din röst? Lite nyfiken bara :-)

    SvaraRadera
  10. Key: Jag gjorde ett test på DN för att se vilket parti som ligger mig närmast, och det bekräftade vad jag redan trodde, så ja jag har till 99% bestämt mig.

    SvaraRadera