Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

måndag 5 oktober 2009

Saker som jag retar mig på # 2

Är det någon som gillar bredbar leverpastej. Vad tycker ni om att den kallas bredbar?
Ska man bre den på en mjuk macka så försvinner 3000 hjärnceller p.g.a att det är helt omöjligt. Fabrikanterna måste väl tro att vi är dumma i huvudet. Och ju mer vi brer, ju dummare blir vi!
Varför kan inte konsistensen vara t.ex som Kalles kaviar. Var klagar man. Tror knappast konsumentombudsmannen bryr sig om ifall jag skriver om detta till dom. Och fabrikanterna skrattar gott bakom sina pastejer. Jäkla skitstövlar!

6 kommentarer:

  1. Dagens i-landsproblem =)

    SvaraRadera
  2. Precis. Jag hatar att jag älskar smaken vilket tvingar mig att förnedra mig till att bre sönder Skogaholmslimpor mm.

    SvaraRadera
  3. Hej "Hmm". De värsta modeord på bloggar och kommentarsinlägg är "Dagens i-landsproblem" och "Klockrent" Ursäkta mig :-)

    SvaraRadera
  4. Grantoppen: Änuu värre är en knäckebrödssmörgås. Totalt omöjligt! Tusen bitar!!!

    SvaraRadera
  5. Ja men det var ju verkligen "dagens i-lnadsproblem" =)

    SvaraRadera
  6. Ja, jag skriver om dagens i-landsproblem också. Kan hända det slinker med nåt u-landsproblem med!

    SvaraRadera