Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

onsdag 30 september 2009

Aftonbladets censur # 5

Hej, vi har tagit bort en av dina artikelkommentarer:

 , Oj då, Malin! Efter vad jag läst här får du ordentligt på nöten. Verkar som det är välförtjänt :-)

Kommentaren bryter mot en eller flera av Aftonbladets medlemsregler.

Hälsningar

Aftonbladet Snack
----------------------------------------------------------
En helt oskyldig kommentar som över 100 st hade kommenterat ungefär som jag. Handlar om en krönikör som skrev bl.a att vuxna män är som småbarn med sina datorspel! Jag skrev också att jag är 64 år och sätter mig gärna med ett klurigt strategispel, men det fick visst vara kvar! Moderatorn har satt onda ögat på mig eller också sitter dom och drar lott om vilka kommentarer de ska ta bort! Hurra för Pravda!
----------------------------------------------------------
Sedan ändrade jag det till bara Oj då, Malin! Efter vad jag läst här får du ordentligt på nöten. Och då fick det visst vara med. Konstigt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar