Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

måndag 10 augusti 2009

Suck & elände.

Jag har skrivkramp och idetorka! Vet ta mig tusan inte vad jag ska skriva om. Värmeböljan tar knäcken på mig :-(

Men just ikväll blev det åska och regn. Temperaturen sjönk dramatiskt, men jag har inget att förtälja ändå... Kan ju inte skriva om alla mord som sker dagligen i vårt avlånga land. Då blir bloggen knökfull! Jag kanske skulle bli knökfull jag med. Nää! Dricker inte längre. Flera år sedan. Hoppas i.a.f att alla ni där ute i cyberrymden har mått gott i värmen. Det har inte jag! Jag blir närapå helt däckad. vackert väder säger alla, men det är inte vackert för många. Tänk på alla sjuka som ligger och lider på ett sjukhus i värmen. Och alla gamlingar som ingen bryr sig om längre. Tacka vetja försommar och höst.

Se, nu blev det några rader i.a.f.
Hej på er så länge. Vi skrivs...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar