Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

söndag 16 augusti 2009

Piratpartiet

Fick ett lite lustigt mail från Rickard Falkvinge häromdagen. Han undrade om jag ville bli kommunledare i min hemkommun! Partiet hade bland dom högsta siffror i landet här.

Jag som varit politisk vilde i hela mitt liv får ett sådant erbjudande! Men som kanske alla förstår så är jag registrerad partimedlem i Piratpartiet nu. Men jag är sjukpensionär och vad skulle försäkringskassan sagt/gjort då? Får i.af folkpension nästa år, men tycker jag är lite för gammal för sådant nu. Hade det varit för tio år sedan så kanske...

Jag som avskydde alla politiker som stod hela dagarna och blåljög för alla människor. Men nu hoppas jag Piratpartiet infriar mina förväntningar i.a.f...

/Piratpartist och hedning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar