Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

fredag 19 februari 2010

Jäkla tjat om mobiler överallt!

Har min TV för att titta på TV med, Har min fasta telefon för att ringa med, har min dator för att komma ut på nätet. Tycker det är ganska löjligt och sitta och titta på TV i mobilen! Har också en musikdator kopplad till stereon med över 10.000 låtar på. Men har faktiskt en gammal antik Nokia som är avstängd för det mesta. Tar bara med den när jag går ut ifall det skulle hända något. Vill nån ringa mig så är det den fasta telefon som gäller. Gör mig aldrig av med den.

Mobilen kan i.af ta emot och skicka SMS/MSS och det räcker för mig. Har gått hysteri i allt vad mobiler heter.

Däremot skulle jag vilja ha en läsplatta. Ni vet en sån där man kan läsa t.ex böcker i. Min syn är taskig och tänk vad bra med en bakgrundsbelyst läsplatta som man kan ändra storleken på teckensnitten. Men jag väntar tills de blivit billigare. Allt nytt sjunker i pris på ett år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar