Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

onsdag 3 juni 2009

Flight 447

Jag skulle aldrig sätta min fot i ett flygplan. Man säger att risken i trafiken är mångdubbelt värre. Men i ett flygplan är jag ju totalt utlämnad. Tåg, båt eller buss har jag ett eget avgörande att komma helskinnad ur en olycka. Kanske med låga odds men i alla fall! Först sa man att det var blixten som orsakade olyckan. Nu tror man det var hårda vindar. Vad är det för skräp till flygplan som varken tål blixtar eller hårda vindar! Det händer olyckor titt som tätt och ofta med en förskräcklig utgång. Tror inte människorna/teknikerna hängt med i utvecklingen av dessa superplan. Som jag sa förut ligger ditt liv i andras händer och det skulle jag inte stå ut med! Ska jag åka långt tar jag nog båten eller tåget fast det tar lite längre tid.

Nää! Tacka vetja min moppe :-)

1 kommentar:

  1. Flyga är mysigt är en speciell känsla med det..Man vet man är på väg till varmare breddgrader..Jag har aldrig vart rädd när jag flyger.Men många är ju det..
    Kram kram

    SvaraRadera