Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

fredag 5 december 2008

Aftonbladets censur!

Aftonbladet använder en otrolig massa censur när folk skriver kommentarer. Är inte detta förbjudet. Det står bl.a , här ansvarar du själv för vad du skriver. Eventuella brott kommer att polisanmälas. Polisanmäl då! Så vi får Aftonbladets censur svart på vitt. Jag skrev ett inlägg om journalisten som tog sig in i Nordkorea. Det handlade om en 13 årig kille som alltid fick sina inlägg censurerade. Nu vet jag ju inte vad han hade skrivit för det var borttaget. Men jag svarade honom att dom tar ofta bort mina helt oskyldiga inlägg. Det tog dom också bort. Sedan skrev jag detta.






Det blev raskt borttaget det också!

Något mer som varit med om detta tycker jag att vi ska protestera på något sätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar