Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

lördag 28 november 2009

Caroline af Ugglas, 36 år

Artist och körledare.
”Min ’här snubblar man’-tatuering är klockren, jag älskar den. Jag hade funderat på den i något år, idén föddes när jag gjorde min systers konstläxa. Hon skulle rita ett övergångsställe och då kom jag på att gubben på skylten kunde snubbla.
Tatueringen står för att jag inte är Miss Perfect. Jag är impulsiv och spontan men det kommer alltid ut något bra av det. Jag tror att man missar mycket annars. Två personer har mejlat mig och skrivit att de har gjort en likadan tatuering, tyvärr har de missuppfattat min och bara gjort en vanlig skylt för övergångsställe.”

Tack Caroline för att du inte mixtrar med din kropp.
Du är så vacker som du är.
Jag älskar ditt leende och dina gester.
En platonisk kärleksförklaring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar