Slideshow

Your pictures and fotos in a slideshow on MySpace, eBay, Facebook or your website!view all pictures of this slideshow

måndag 19 januari 2009

Spotify. En stor ros!

Spotify är ett nytt musiktänkande istället för fildelning. Blev glatt överraskad då jag fick min license. Spotify är ju nämligen tillsvidare inte bara att ladda ner. Jag gogglade och hittade någon som hade några få licenser kvar och jag fick ställa mig i kö. Trodde närapå det var spam eller något annat dumt som virus t.ex. I.af så registrerade jag mig på sidan och efter en vecka kom det en licens. Spotify är som vilket musikprogram som helst. Man kan göra spellistor etc. Massor av låtar finns att söka på. Hur många som helst! Behöver inte göra några fildelningar längre...

Därför får det en stor, jättebig ros!

Tillägg: Många säger, men då har jag ju bara låtarna i datorn.
Gör som jag. Köpte ny dator för ett tag sedan. Sparade den gamla som jag kopplat till stereon i vardagsrummet. Perfekt jukebox! Köpte även en router så jag får tillgång till Internet på den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar